Klachtenregelement

Essential Aesthetics werkt hard aan het tevreden houden van onze patienten. De eerste stap in dit proces is een goed adviesgesprek, waarin verwachtingen worden besproken en indien nodig bijgesteld.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je toch niet tevreden bent. Hoewel we dat natuurlijk erg vervelend vinden voor je, zien wij dit ook als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Vandaar dat wij graag horen wanneer we iets kunnen verbeteren.

Heb je een klacht, dan doen wij er alles aan om samen tot een oplossing te komen met behulp van de volgende stappen:

  1. E-mail ons met jouw klacht en eventueel foto’s, zodat wij die met de behandelende arts kunnen bespreken.
  2. Maak een afspraak met jouw behandelende arts om jouw klacht te bespreken en tot een oplossing te komen.
  3. Kom je er nog steeds niet uit, dan is het mogelijk een schriftelijke klacht in te dienen die behandeld wordt door een objectieve klachten coördinator. Zij bekijkt jouw klacht nog een keer en informeert je over de mogelijkheden (bijvoorbeeld verzekeringstechnisch) die je hebt.

Wat jouw klacht ook is, wij nemen je serieus en proberen je zo goed mogelijk te helpen!

Stuur je klacht naar: contact@essentialaesthetics.nl en vermeld als onderwerp ‘klacht’ en over welke behandeling jouw klacht gaat. Essential Aesthetics beantwoord jouw klacht zo spoedig mogelijk.

nl_NL
en_US nl_NL
Scroll naar top