


Klachten
Onze klachtenregeling
Als je een klacht hebt, zullen we er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen—met als doel de visie van ons merk levend te houden, waarin we willen bewijzen dat patiënten Essential voor ons zijn.
Essential Aesthetics doet haar uiterste best om onze cliënten tevreden te houden. De eerste stap in dit proces is een goed consult, waarin verwachtingen worden besproken en indien nodig bijgesteld.
Het kan echter voorkomen dat je desondanks niet tevreden bent. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend, maar we zien het ook als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Daarom staan we open voor feedback, nemen we deze serieus en horen we graag waar het beter kan.
Als je een klacht hebt, doorlopen we samen de volgende stappen om tot een oplossing te komen:
-
Maak een afspraak met de betrokken medewerker om je klacht te bespreken en samen naar een oplossing te zoeken. Wij kunnen je verzekeren dat we er als kliniek alles aan doen om tot wederzijds begrip én een passende oplossing te komen tussen jou en de betreffende medewerker.
-
Heb je jouw klacht al besproken met de betreffende medewerker, maar zijn jullie er samen niet uitgekomen?
Stuur ons dan een e-mail met je klacht (naar: contact@essentialaesthetics.nl) en vermeld eventueel de naam van de medewerker op wie de klacht betrekking heeft. Gaat de klacht over een arts? Stuur dan, indien van toepassing, ook foto’s mee, zodat wij deze kunnen bespreken met de behandelend arts.
Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van je klacht. We verzekeren je dat je klacht vertrouwelijk wordt behandeld. De interne klachtencommissie van Essential Aesthetics—bestaande uit experts op het gebied van compliance en personeel met juridische achtergrond—zal je klacht vervolgens in behandeling nemen. Je ontvangt binnen 4-8 weken een officiële reactie, afhankelijk van de complexiteit van je verzoek.
Mocht je er daarna nog steeds niet uitkomen, dan kun je een schriftelijke klacht indienen bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de organisatie DOKh (De Onafhankelijke Klachtencommissie voor de gezondheidszorg in Nederland). Zij zullen je klacht objectief beoordelen en je informeren over je mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld op het gebied van verzekering.
Onze Specialisten
De beste specialisten staan voor u klaar
Onze uitzonderlijke internationale specialisten en chirurgen werken samen om geavanceerde, betrouwbare cosmetische ingrepen en operaties van de industriestandaard te bieden.
ISO 9001- en NEN 8009-gecertificeerde kliniek